Anlıyorum kendinizi geliştirmeye çalışıyorsunuz bunada saygı duyuyorum ve güzel bir hareket diyorum ama daha faydalı şeyler yapabileceğinize de inanıyorum. Biraz daha çaba göstermelisiniz.
Çalışmalarımın başlangıç aşamasında olduğunu az çok anlamışsınızdır, tepki ve önerilerinize göre şekillendireceğim için özellikle "geyik" bölümünde paylaşıyorum, "kişisel" bölümü olsaydı vaktinizi ziyan etmemek için orda paylaşmak isterdim.