Çalışmalarımın başlangıç aşamasında olduğunu az çok anlamışsınızdır, tepki ve önerilerinize göre şekillendireceğim için özellikle "geyik" bölümünde paylaşıyorum, "kişisel" bölümü olsaydı vaktinizi ziyan etmemek için orda paylaşmak isterdim.