Motorlu taşıt vergisi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Motorlu taşıt vergisi
7
●
174
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Motorlu taşıt vergisi
19-09-2007, 08:45:41
#1
Misafir
Biraz önce aydın şubesinden geldi….
Amcam " motorlu taşıtlar vergisi yatırmak için ne gerekiyor ? " diye sormaya gelmiş…...
bizim arkadaşlarda işlem yapmak için plaka yeter demişler….
Amcamda plakayı sökmüş gelmiş. yurdum insanı… ne denir ki…
19-09-2007, 08:50:44
#2
TRN
Hangisi amcan çay içen mi
19-09-2007, 09:15:58
#3
Kaiser_Dealxa
Misafir
adam dediğinizi yapmış işte
nası da poz verio
19-09-2007, 09:33:34
#4
saho
Üyeliği durduruldu
o kadar saf durmuyolar bakınca ama
+
kefereler
19-09-2007, 09:43:20
#5
TRN
saho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o kadar saf durmuyolar bakınca ama
+
kefereler
bak radminin amcası birisi banlar seni valla moruna güvenme
19-09-2007, 20:40:00
#6
Misafir
benim amcalarım antepli bunlar aydınlı
19-09-2007, 20:42:04
#7
phoenix
Üyeliği durduruldu
SurCo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangisi amcan çay içen mi
Plakayi elde tutandan farkli gormedim seni bu cevapla
20-09-2007, 16:47:56
#8
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim amcalarım antepli bunlar aydınlı
1 sene mecuriyetten aydında kaldım inanırım böyle şeyler yapacaklarına
harbiden yaparlar yani.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler