• 19-09-2007, 08:45:41
    #1
    Biraz önce aydın şubesinden geldi….

    Amcam " motorlu taşıtlar vergisi yatırmak için ne gerekiyor ? " diye sormaya gelmiş…...
    bizim arkadaşlarda işlem yapmak için plaka yeter demişler….
    Amcamda plakayı sökmüş gelmiş. yurdum insanı… ne denir ki…


  • 19-09-2007, 08:50:44
    #2
    Hangisi amcan çay içen mi
  • 19-09-2007, 09:15:58
    #3
    adam dediğinizi yapmış işte nası da poz verio
  • 19-09-2007, 09:33:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o kadar saf durmuyolar bakınca ama
    +
    kefereler
  • 19-09-2007, 09:43:20
    #5
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar saf durmuyolar bakınca ama
    +
    kefereler
    bak radminin amcası birisi banlar seni valla moruna güvenme
  • 19-09-2007, 20:40:00
    #6
    benim amcalarım antepli bunlar aydınlı
  • 19-09-2007, 20:42:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SurCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangisi amcan çay içen mi
    Plakayi elde tutandan farkli gormedim seni bu cevapla
  • 20-09-2007, 16:47:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim amcalarım antepli bunlar aydınlı
    1 sene mecuriyetten aydında kaldım inanırım böyle şeyler yapacaklarına harbiden yaparlar yani.