Biraz önce aydın şubesinden geldi….

Amcam " motorlu taşıtlar vergisi yatırmak için ne gerekiyor ? " diye sormaya gelmiş…...
bizim arkadaşlarda işlem yapmak için plaka yeter demişler….
Amcamda plakayı sökmüş gelmiş. yurdum insanı… ne denir ki…