Üretim Hatası Valla - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Üretim Hatası Valla
11
●
335
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Üretim Hatası Valla
1
2
14-09-2010, 23:44:03
#1
Koxp
Üyeliği durduruldu
http://www.facebook.com/video/video....39634629400166
gece gece iyi selam yolladım elemana
14-09-2010, 23:49:35
#2
MevLut
donanim.net
Orjinal bir arkadaş . Hatalı olduğu belli orası kesin .
14-09-2010, 23:52:37
#3
hyllet
Çoçuktan cok aldaki yorumlardan biri dikaktimi cekti
14-09-2010, 23:58:27
#4
F.Gungor
Akşam akşam güldürdü
15-09-2010, 00:38:26
#5
teknolojiblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üretimde gerçekten önemli hatalar var.. Fabrikaya tekrar iade etmek gerekir..
15-09-2010, 07:57:43
#6
yasinetwork
Üyeliği durduruldu
teknolojiblog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üretimde gerçekten önemli hatalar var.. Fabrikaya tekrar iade etmek gerekir..
Nasıl İade ediceksin ki
İadesi yok ki
Hatta biz üretmedik dior annesi babası :P
)))
15-09-2010, 10:00:54
#7
T1mSaH
Ziyan
15-09-2010, 15:36:32
#8
Emir
puhahahaha yerlere yattım
15-09-2010, 17:36:41
#9
teknolojiblog
yasinetwork adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl İade ediceksin ki
İadesi yok ki
Hatta biz üretmedik dior annesi babası :P
)))
Bir çare bulunur elbette
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler