teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretimde gerçekten önemli hatalar var.. Fabrikaya tekrar iade etmek gerekir..

Nasıl İade ediceksin ki İadesi yok ki Hatta biz üretmedik dior annesi babası :P )))