%100 çalışıyor (facebook)
12
●384
- 13-09-2010, 00:10:21BU YORUMU KOPYALAYABİLDİĞİN KADAR YERE KOPYALA, R10.NET ŞİFRENİ BURAYA YAZ 4 KERE SAĞ BAK, 5 KERE SOL A BAK, FACEDE 10 KIZ DÜRT, MODLARA -İTRADE VER SONRA AMUDA KALK VE R10 A GİRMEYE ÇALIŞ, GİREMİYECEKSİN! %100 ÇALIŞIYOR.
-----------------------
r10.net şifrem: hafiznaberheee