• 12-09-2010, 19:23:29
    #1
  • 12-09-2010, 19:24:41
    #2
    Ahaha güzelmiş tam kapak olmuş böyle saçmalıklara inanlara
  • 12-09-2010, 19:25:40
    #3
    =))))) Allahım akıl fikir ver ya...
  • 12-09-2010, 19:26:22
    #4
    hahaha süpermiş kptum :d
  • 13-09-2010, 00:10:21
    #5
    BU YORUMU KOPYALAYABİLDİĞİN KADAR YERE KOPYALA, R10.NET ŞİFRENİ BURAYA YAZ 4 KERE SAĞ BAK, 5 KERE SOL A BAK, FACEDE 10 KIZ DÜRT, MODLARA -İTRADE VER SONRA AMUDA KALK VE R10 A GİRMEYE ÇALIŞ, GİREMİYECEKSİN! %100 ÇALIŞIYOR.


    -----------------------
    r10.net şifrem: hafiznaberheee
  • 13-09-2010, 00:11:32
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha önce verilmişti arıyorum bulamadım
  • 13-09-2010, 00:15:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Zuha Bunu da dağıtalım, yapsınlar ;

    Nefesini 5 dakika tut, sevdiğin kişi cenazene gelsin. GARANTİ !
  • 13-09-2010, 00:16:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GosTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zuha Bunu da dağıtalım, yapsınlar ;

    Nefesini 5 dakika tut, sevdiğin kişi cenazene gelsin. GARANTİ !
    3. dakikadayım
  • 13-09-2010, 00:18:53
    #9
    sazan dolu arkadaş