GosTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zuha Bunu da dağıtalım, yapsınlar ;

Nefesini 5 dakika tut, sevdiğin kişi cenazene gelsin. GARANTİ !
3. dakikadayım