• 28-08-2010, 16:11:39
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    misimovic kadro dışı kalmış takımında yeniden Galatasaray'a gelmesi gündemde, bakalım bu sefer olacak mı?
  • 31-08-2010, 02:29:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonunda kesin olarak gelmiş

    Galatasaray.org a mail atmakl lazım indexiniz hazır uğraşmayın diye

    Robinho yu da istiyoruz
    https://www.r10.net/1061772330-post1.html


    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WebFurkan,sen bizi kalpten götürmeye niyet ettin galiba Diğer konuda "(!)" işareti vardı gelip gelmediğini anlamayabiliyodum ama baktım burda yok resimde var gene açtım.
    Bu sefer gerçekten geldi kalpten gidebilirsin
  • 31-08-2010, 02:32:51
    #12
    indexçiyi bekliyorum bende sabah oldu atamadı daha indexi ver şuna da bizde rahatlayalım o da
  • 31-08-2010, 02:33:06
    #13
    abi bir gs lide girip resmi siteye bakmıyor mu?

    http://www.galatasaray.org/futbol/fu...haber/7748.php
  • 31-08-2010, 02:34:41
    #14
    Robinho Milan'da

    ahtapot hiç orucunu açmamış sanırım, iyi okuyamıyor.
  • 31-08-2010, 02:34:56
    #15
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bir gs lide girip resmi siteye bakmıyor mu?

    http://www.galatasaray.org/futbol/fu...haber/7748.php
    3 tane mesaj yazıldı sana Gelen adam Misimovic , haber de yazan adam Jovanoviç
  • 31-08-2010, 02:36:27
    #16
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bir gs lide girip resmi siteye bakmıyor mu?

    http://www.galatasaray.org/futbol/fu...haber/7748.php
    Alıntı
    Bu akşam saatlerinde internet sitelerinde yer alan bazı haberlerde kulübümüzle kontrat imzalamak üzere İstanbul’a geldiği iddia edilen Branislav Jovanoviç’le bu sezonla ilgili olarak herhangi bir transfer görüşmemiz olmadığı gibi söz konusu futbolcuyla kontrat imzalayacağımız yönündeki haberler de gerçeği yansıtmamaktadır.
    Bakmasını bilmedikten sonra baksan ne işe yarar. Gs bu haberi yalanlıyor
  • 31-08-2010, 02:37:58
    #17
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda kesin olarak gelmiş

    Galatasaray.org a mail atmakl lazım indexiniz hazır uğraşmayın diye

    Robinho yu da istiyoruz
    https://www.r10.net/1061772330-post1.html



    Bu sefer gerçekten geldi kalpten gidebilirsin


    Belki de kaç saattir index ile uğraşıyorlar o yüzden daha haber verilmedi


    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakmasını bilmedikten sonra baksan ne işe yarar. Gs bu haberi yalanlıyor

    İkisinde de OVİÇ olunca şaşırmıştır
  • 31-08-2010, 02:40:30
    #18
    hızlı okudum ya ondandır. maşallah birileri hakaret mekanizmasını hemen devreye sokmuş.

    https://www.r10.net/1061847456-post16.html