Sonunda kesin olarak gelmiş

Galatasaray.org a mail atmakl lazım indexiniz hazır uğraşmayın diye

Robinho yu da istiyoruz
https://www.r10.net/1061772330-post1.html


MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WebFurkan,sen bizi kalpten götürmeye niyet ettin galiba Diğer konuda "(!)" işareti vardı gelip gelmediğini anlamayabiliyodum ama baktım burda yok resimde var gene açtım.
Bu sefer gerçekten geldi kalpten gidebilirsin