Sonunda kesin olarak gelmiş
Galatasaray.org a mail atmakl lazım indexiniz hazır uğraşmayın diye
Robinho yu da istiyoruz
https://www.r10.net/1061772330-post1.html
WebFurkan,sen bizi kalpten götürmeye niyet ettin galiba

Diğer konuda "(!)" işareti vardı gelip gelmediğini anlamayabiliyodum ama baktım burda yok resimde var gene açtım.
Bu sefer gerçekten geldi kalpten gidebilirsin