• 09-08-2010, 13:08:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Resimlere Baktikca Kedi Olasim Geldi




  • 09-08-2010, 14:12:56
    #2


    süper ya
  • 09-08-2010, 14:20:22
    #3
    Üyeliği durduruldu


    Firefox misali
  • 09-08-2010, 14:34:28
    #4
    Bu da aynı haberden

  • 09-08-2010, 18:01:25
    #5
    Üyeliği durduruldu


    Firefox'un ilham kaynağı
  • 09-08-2010, 18:16:31
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da aynı haberden

    eheh tipe bak
  • 12-08-2010, 22:39:55
    #7
    Şu konu yüzünden ban yiyeceğim hiç aklıma gelmemişti. Şaka gibi hakikaten...

    Terbiyesiz diyen zatı muhterem de - rep atacağına keşke buradan açık açık yazsaydı. O zaman düşüncesine saygı duyardım. Birşeylerin arkasına sığınmamak lazım. Ayrıca terbiyeyi senden öğrenecek değilim.
  • 12-08-2010, 22:55:18
    #8
    Bu kediler çok deli ya heryere yatabilme özellikleri var Hiç mantık namına birşey yok. Arabalarda lastiklerin üstüne altına her yere girip yatıyolar. Deli cesareti var bunlarda.
  • 12-08-2010, 23:17:42
    #9
    bizim burda da var kedi tavuktan başka birşey yemiyor