Şu konu yüzünden ban yiyeceğim hiç aklıma gelmemişti. Şaka gibi hakikaten...
Terbiyesiz diyen zatı muhterem de - rep atacağına keşke buradan açık açık yazsaydı. O zaman düşüncesine saygı duyardım. Birşeylerin arkasına sığınmamak lazım. Ayrıca terbiyeyi senden öğrenecek değilim.
Bu kediler çok deli ya heryere yatabilme özellikleri var Hiç mantık namına birşey yok. Arabalarda lastiklerin üstüne altına her yere girip yatıyolar. Deli cesareti var bunlarda.