Şu konu yüzünden ban yiyeceğim hiç aklıma gelmemişti. Şaka gibi hakikaten...
Terbiyesiz diyen zatı muhterem de - rep atacağına keşke buradan açık açık yazsaydı. O zaman düşüncesine saygı duyardım. Birşeylerin arkasına sığınmamak lazım. Ayrıca terbiyeyi senden öğrenecek değilim.