İpod ve Sigara - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İpod ve Sigara
13
●
490
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
İpod ve Sigara
1
2
19-05-2010, 12:38:49
#10
MMS!
Üyeliği durduruldu
hala çok merak ediyorum bu bir tasarım mı yoksa varmı böyle birşey.
19-05-2010, 12:55:00
#11
exlampe
Üyeliği durduruldu
süper bir zeka ya
19-05-2010, 12:57:00
#12
MMS!
Üyeliği durduruldu
sigara türk markası değil bunu yapan demekki türk dğeil.
19-05-2010, 12:59:22
#13
hayaletimsi
gazi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sigara türk markası değil bunu yapan demekki türk dğeil.
evet çin. Piyasay adüşse güzel olur alırız 5 tl ye
19-05-2010, 13:12:48
#14
fenArt
Üyeliği durduruldu
Gürcistan sigarası gibimsi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler