Konu
İpod ve Sigara
19-05-2010, 12:59:22
#13
hayaletimsi
gazi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sigara türk markası değil bunu yapan demekki türk dğeil.
evet çin. Piyasay adüşse güzel olur alırız 5 tl ye