• 18-06-2007, 00:19:50
    #1
    pamela ablam döktürmüş

    çoğunuzun dinlemediğine eminim...


    [yt]6YRIcDyvd1U[/yt]
  • 18-06-2007, 00:44:42
    #2
    müthiş olmuş ya off gecenin bi vakti çok kötü oldum.
  • 18-06-2007, 00:45:46
    #3
    klibini yeni izledim ama şarkı bomba
  • 18-06-2007, 00:48:34
    #4
    gerçekten çok güzel yorumlamış
  • 18-06-2007, 00:53:01
    #5
    Misafir
    okanda tam yarasa yahu bu ne tip
  • 18-06-2007, 00:54:59
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzeldi doğrusu
    çok başarılı olmuş
  • 18-06-2007, 01:00:44
    #7
    Daha hareketli bir şeyler yok muydu elinde gece gece bu ne şimdi
  • 18-06-2007, 01:02:39
    #8
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha hareketli bir şeyler yok muydu elinde gece gece bu ne şimdi

    dertliyim kardeşim hep eğlence eğlence nereyeeee......
  • 18-06-2007, 01:24:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    duygular azcık oynadı