Konu
pamela - veda busesi
18-06-2007, 01:02:39
#8
maniakcoder
Murky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha hareketli bir şeyler yok muydu elinde gece gece bu ne şimdi
dertliyim kardeşim hep eğlence eğlence nereyeeee......