• 18-06-2007, 01:33:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    "Saundtrack" yalnız
  • 18-06-2007, 03:05:45
    #11
    [yt]rIAPvNMn9gc[/yt]

    olm esas parça burda len.
  • 18-06-2007, 03:09:24
    #12
    [yt]oDlNJiXM8Nc[/yt]

    buda ikinci bomba adamı sallamayın şarkıyı dinleyin sadece.
  • 18-06-2007, 03:14:23
    #13
    [yt]fh02uW7Az64[/yt]

    hayt beee damara bağladım feci şekilde. pis efkarlıyım bugün.
  • 18-06-2007, 03:16:58
    #14
    [yt]M2ingMFrcdQ[/yt]

    orhan babasız olmaz.
  • 18-06-2007, 03:23:00
    #15
    [yt]nc_LD7VVv_g[/yt]

    ferdi tayfur es geçilmez dimi bunların yanında...
  • 18-06-2007, 07:32:54
    #16
    dsngrmısnı nesın söylemeyim diyorum pamelanın ardından bu açtıkların ne alaka
  • 18-06-2007, 23:54:08
    #17
    Kurumsal Üye
    Sözler biraz tanıdık geliyor sanki Ama güzel şarkı olmuş..

    Sonraki videolar biraz fransız kaldı sanırım
  • 19-06-2007, 00:00:41
    #18
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Saundtrack" yalnız
    Rezillik....