pamela - veda busesi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pamela - veda busesi
28
●
771
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
pamela - veda busesi
1
2
3
4
18-06-2007, 01:33:08
#10
leet
Üyeliği durduruldu
"Saundtrack" yalnız
18-06-2007, 03:05:45
#11
soyturk
[yt]rIAPvNMn9gc[/yt]
olm esas parça burda len.
18-06-2007, 03:09:24
#12
soyturk
[yt]oDlNJiXM8Nc[/yt]
buda ikinci bomba
adamı sallamayın şarkıyı dinleyin sadece.
18-06-2007, 03:14:23
#13
soyturk
[yt]fh02uW7Az64[/yt]
hayt beee damara bağladım feci şekilde. pis efkarlıyım bugün.
18-06-2007, 03:16:58
#14
soyturk
[yt]M2ingMFrcdQ[/yt]
orhan babasız olmaz.
18-06-2007, 03:23:00
#15
soyturk
[yt]nc_LD7VVv_g[/yt]
ferdi tayfur es geçilmez dimi bunların yanında...
18-06-2007, 07:32:54
#16
Dr.Wave
dsngrmısnı nesın söylemeyim diyorum
pamelanın ardından bu açtıkların ne alaka
18-06-2007, 23:54:08
#17
Onurss
Kurumsal Üye
Sözler biraz tanıdık geliyor sanki
Ama güzel şarkı olmuş..
Sonraki videolar biraz fransız kaldı sanırım
19-06-2007, 00:00:41
#18
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Saundtrack" yalnız
Rezillik....
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler