Konu
pamela - veda busesi
18-06-2007, 23:54:08
#17
Onurss
Kurumsal Üye
Sözler biraz tanıdık geliyor sanki
Ama güzel şarkı olmuş..
Sonraki videolar biraz fransız kaldı sanırım