• 04-02-2010, 16:36:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    face de denk geldim adtech'in gülü ayca_22 yi bulmuslar

    önceden forumda yoksanırım arattırdım varsa affola. Biraz saçma geldi video ama idare eder gene.

    http://www.facebook.com/video/video....9526935&ref=nf
  • 04-02-2010, 16:41:08
    #2
    Böööğğ neresinde gülecektik
  • 04-02-2010, 16:42:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Puahaha iyiymiş
  • 04-02-2010, 16:43:18
    #4
    Muhabir: Msn'de ekli olmadığınız halde, hatta msn açık olmadığı halde ileti yollayabiliyorsunuz bunu nasıl başarıyorsunuz
    Ayca_22: Microsoft bana özel tüketici ödülü olarak her yerden açılan msn hediye etti.

    Bunu bayıldıım
  • 04-02-2010, 16:48:49
    #5
    cam açtım
  • 04-02-2010, 16:51:37
    #6
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böööğğ neresinde gülecektik
    aynen ya
  • 06-02-2010, 16:56:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sadece paylaşmak için koydum arkadaşlar. Gülmekten karnınıza ağrılar girsin diye değil bende hiç gülmedim hatta yarısında kapattım. Ama geyik bi video yapmışlar ve ben bunu paylaştım.. olay bu.
  • 06-02-2010, 17:09:23
    #8
    MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece paylaşmak için koydum arkadaşlar. Gülmekten karnınıza ağrılar girsin diye değil bende hiç gülmedim hatta yarısında kapattım. Ama geyik bi video yapmışlar ve ben bunu paylaştım.. olay bu.
    Tamam bizde geyik cevap verdik zaten ne bu alınganlık ?
  • 06-02-2010, 17:50:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben de cam açtm