MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece paylaşmak için koydum arkadaşlar. Gülmekten karnınıza ağrılar girsin diye değil bende hiç gülmedim hatta yarısında kapattım. Ama geyik bi video yapmışlar ve ben bunu paylaştım.. olay bu.
Tamam bizde geyik cevap verdik zaten ne bu alınganlık ?