• 09-01-2010, 17:31:11
    #1
    Umarım verilmemiştir.Elemanın içi geçti ya yazık.

    http://www.facebook.com/video/video....6326761&ref=nf
  • 09-01-2010, 17:41:55
    #2
    Yazıkki Ne Yazık Ben Bunalıma Girdim izlediğim Yerde.
  • 09-01-2010, 17:51:46
    #3
    KenanCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıkki Ne Yazık Ben Bunalıma Girdim izlediğim Yerde.
    ya çocuğa yazık şaka yaptığını söyleyince dj elemanın ses tonu " yayınla abi yayınla " üzerindeki şoktan söylemiş olmalı yoksa pek yayınlanacak bi şaka değil
  • 09-01-2010, 17:52:02
    #4
    altına kacırmışmıdır eleman
  • 09-01-2010, 18:00:59
    #5
    eheh yazık çocuğa be
  • 09-01-2010, 18:04:56
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    verildi : https://www.r10.net/geyik-resimler-am...a-best-fm.html
  • 09-01-2010, 18:14:16
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    olmaz böle şaka ya ehehehehe o değil adam telefonu bulmuş 1sene geçmiş haber vermemiş. aslında ders alınacak bir olay.