Umarım verilmemiştir.Elemanın içi geçti ya yazık.
http://www.facebook.com/video/video....6326761&ref=nf
böyle şakamı olur. :)
6
●190
- 09-01-2010, 17:31:11
- 09-01-2010, 17:51:46KenanCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya çocuğa yazık şaka yaptığını söyleyince dj elemanın ses tonu " yayınla abi yayınla " üzerindeki şoktan söylemiş olmalı yoksa pek yayınlanacak bi şaka değil
- 09-01-2010, 18:04:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ya çocuğa yazık şaka yaptığını söyleyince dj elemanın ses tonu " yayınla abi yayınla " üzerindeki şoktan söylemiş olmalı yoksa pek yayınlanacak bi şaka değil 