Konu
böyle şakamı olur. :)
09-01-2010, 18:14:16
#7
EkoL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
olmaz böle şaka ya
ehehehehe o değil adam telefonu bulmuş 1sene geçmiş haber vermemiş. aslında ders alınacak bir olay.