• 03-01-2010, 11:18:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba r10,

    3 Gündür yoktum biliyorsunuz,İzmir de idim.Balkona çıktım...Bakkalın tabelası dikkatimi çekti.Burası bir bakkal Ama tabelası çok şık. "Alışveriş MERKEZİ"

    sizle paylaşmak geldi aklıma hemen çektim

    RESİM < Tıklayınız
  • 03-01-2010, 11:26:46
    #2
    ahahahah
  • 03-01-2010, 15:53:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yanımda 6 yaşında ki kardeşim vardı ve hemen bu hangi bakkal diye sordu.
  • 03-01-2010, 17:35:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Anafor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanımda 6 yaşında ki kardeşim vardı ve hemen bu hangi bakkal diye sordu.
    Dışardaki cipslerden belli oluyor
  • 03-01-2010, 19:26:18
    #5
    heyt be merkeze bak