Yurdum insanı... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurdum insanı...
4
●
154
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Yurdum insanı...
03-01-2010, 11:18:05
#1
MertoziS
Üyeliği durduruldu
Merhaba r10,
3 Gündür yoktum biliyorsunuz,İzmir de idim.Balkona çıktım...Bakkalın tabelası dikkatimi çekti.Burası bir bakkal
Ama tabelası çok şık. "Alışveriş
MERKEZİ
"
sizle paylaşmak geldi aklıma hemen çektim
RESİM
< Tıklayınız
03-01-2010, 11:26:46
#2
MBD
ahahahah
03-01-2010, 15:53:48
#3
Anafor
Üyeliği durduruldu
yanımda 6 yaşında ki kardeşim vardı ve hemen bu hangi bakkal diye sordu.
03-01-2010, 17:35:01
#4
MertoziS
Üyeliği durduruldu
Anafor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanımda 6 yaşında ki kardeşim vardı ve hemen bu hangi bakkal diye sordu.
Dışardaki cipslerden belli oluyor
03-01-2010, 19:26:18
#5
zayrog
heyt be merkeze bak
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler