Konu
Yurdum insanı...
03-01-2010, 11:18:05
#1
MertoziS
Üyeliği durduruldu
Merhaba r10,
3 Gündür yoktum biliyorsunuz,İzmir de idim.Balkona çıktım...Bakkalın tabelası dikkatimi çekti.Burası bir bakkal
Ama tabelası çok şık. "Alışveriş
MERKEZİ
"
sizle paylaşmak geldi aklıma hemen çektim
RESİM
< Tıklayınız