Merhaba r10,

3 Gündür yoktum biliyorsunuz,İzmir de idim.Balkona çıktım...Bakkalın tabelası dikkatimi çekti.Burası bir bakkal Ama tabelası çok şık. "Alışveriş MERKEZİ"

sizle paylaşmak geldi aklıma hemen çektim

RESİM < Tıklayınız