• 22-12-2009, 22:07:30
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Cevaplıyacak Felsefesi İyi Arkadaşlar Aranıyor
  • 22-12-2009, 22:09:13
    #2
    Risk budur yaz geri ver hocaya..
  • 22-12-2009, 22:11:52
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Risk budur yaz geri ver hocaya..
    Risk nedir Güzeldi, bu arada seni senden alırsa sen nasıl onu ona bırakmayacaksın ki zaten sen yok olursun o zman.. Biliyorum saçmaydı..
  • 22-12-2009, 22:12:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Risk budur yaz geri ver hocaya..
    Üniversite'nin Vize Sınavında Değiliz Vede Soru Risk Nedir? Değil. 11. Sınıf Felsefe Sorusu

    Alıntı
    Üniversitenin birinde profesör vize sınavında bütün sınıfa tek bir soru sorar.
    Soru risk nedir.
    Profesör örencilerin cevaplarını çok merak eder. '' acaba ne yazdılar die''
    Bütün sınıf ''risk'' i uzun uzun yazıp ve günlük hayattan bir sürü örnek vererek yazmışlar. Bütün herkes sınavdan ''0'' almış. Sadece bir örenci ''100'' almış. Bu örencinin yazdıgı ise sadece tek bir cümledir. Evet bir tek cümle ile cevap vermiş sadece ''işte risk budur demiş''
    Profesör finalde gene aynı soruyu sormuş, '' risk nedir '' demiş. Bütün sınıf gene ''0'', cocuk ''100'' almış. Bu sefer bütün sınıf cevap olarak ''işte risk budur demiş'' Bu cocuk ise bu sefer riski uzun uzun anlatmış.
  • 22-12-2009, 22:14:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    "Neden olmasın?"
  • 22-12-2009, 22:16:06
    #6
    Psik0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite'nin Vize Sınavında Değiliz Vede Soru Risk Nedir? Değil. 11. Sınıf Felsefe Sorusu
    Siz konuyu geyik bölümne açmışsınız bende buna istinaden böyle bir cevap yazdım ciddi cevaplar istiyorsanız konuyu Off-topic bölümüne açmanız gerekiyordu..
  • 22-12-2009, 22:16:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu soruyo soran hoca ölçme değerlendirme nedir haberi yok.mezun olalı yıllar olmuş o günden beri de kitap almamış eline heralde bu şekilde soru sorulması yasak.

    açık uçlu soru sorulmaz lisede. kısa cevaplı olmalı klasik sorular.ayrıca doğru yanlış ve boşluk doldurma da olmalı sorularda mutlaka.talim terbiyye dergilerinin son syılarına ve son gelen sınıf geçme yönetmeliğini okumasını tavsiye ettiğimi iletin .
  • 22-12-2009, 22:21:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz konuyu geyik bölümne açmışsınız bende buna istinaden böyle bir cevap yazdım ciddi cevaplar istiyorsanız konuyu Off-topic bölümüne açmanız gerekiyordu..
    Ciddi Cevap Aradığımdan Değil, Sadece Konuyla Bi Bağı Olmadığı için Tekrar Cevapladım.

    bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu soruyo soran hoca ölçme değerlendirme nedir haberi yok.mezun olalı yıllar olmuş o günden beri de kitap almamış eline heralde bu şekilde soru sorulması yasak.

    açık uçlu soru sorulmaz lisede. kısa cevaplı olmalı klasik sorular.ayrıca doğru yanlış ve boşluk doldurma da olmalı sorularda mutlaka.talim terbiyye dergilerinin son syılarına ve son gelen sınıf geçme yönetmeliğini okumasını tavsiye ettiğimi iletin .
    Sorunun Yada Konunun Gerçekle Bir Bağı Yok. Tamamen Espri Amaçlı
  • 22-12-2009, 22:27:05
    #9
    Felsefem iyidir ama geçen sene böyle cümle geldiğinde hayatımdan örnek vererek açıklamalar sallamalar yapıyordum hoca çok etkilenmiş olacakki 90 almıştım İstiyorsan sallayayım birşeyler ama şaka gibi bir açıklama olabilir