Siz konuyu geyik bölümne açmışsınız bende buna istinaden böyle bir cevap yazdım ciddi cevaplar istiyorsanız konuyu Off-topic bölümüne açmanız gerekiyordu..
Ciddi Cevap Aradığımdan Değil, Sadece Konuyla Bi Bağı Olmadığı için Tekrar Cevapladım.
bu soruyo soran hoca ölçme değerlendirme nedir haberi yok.mezun olalı yıllar olmuş o günden beri de kitap almamış eline heralde

bu şekilde soru sorulması yasak.
açık uçlu soru sorulmaz lisede. kısa cevaplı olmalı klasik sorular.ayrıca doğru yanlış ve boşluk doldurma da olmalı sorularda mutlaka.talim terbiyye dergilerinin son syılarına ve son gelen sınıf geçme yönetmeliğini okumasını tavsiye ettiğimi iletin .
Sorunun Yada Konunun Gerçekle Bir Bağı Yok. Tamamen Espri Amaçlı