Alayina gider :) :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alayina gider :) :)
13
●
507
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Alayina gider :) :)
1
2
16-12-2009, 12:52:24
#1
x2841x
16-12-2009, 13:13:25
#2
Tufan
Balayına Gider
17-12-2009, 15:35:19
#3
SNCR_1
genellikle fuar alanına olur ama
17-12-2009, 15:47:44
#4
haykirish
Tufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Balayına Gider
Bencede
)))
17-12-2009, 17:31:01
#5
MuRaTCaN25
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
buna binen nereye gider
17-12-2009, 17:34:16
#6
RapStyle
Üyeliği durduruldu
MuRaTCaN25 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buna binen nereye gider
Heryöne gider
18-12-2009, 11:19:01
#7
MertoziS
Üyeliği durduruldu
RapStyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Heryöne gider
ince bir espriydi ama anlayana
18-12-2009, 11:20:45
#8
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Tufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Balayına Gider
Geçerken sizede uğrasın mı
18-12-2009, 11:30:07
#9
Balakgazi
Alayına kelimesi gördükçe Konya'da yaşadığım askerliğim anılarım aklıma geliyor.Çarşı izninden dönen askerler için otobüs tahsis edilmişti.Alaya gider diye yazardı.
Bu otobüs büyük ihtimalle DÜĞÜN HALAYINA GİDER.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler