Alayına kelimesi gördükçe Konya'da yaşadığım askerliğim anılarım aklıma geliyor.Çarşı izninden dönen askerler için otobüs tahsis edilmişti.Alaya gider diye yazardı.
Bu otobüs büyük ihtimalle DÜĞÜN HALAYINA GİDER.