özenti gençlik - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
özenti gençlik
20
●
564
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
özenti gençlik
1
2
3
01-05-2007, 17:12:18
#10
UndeaD
G60 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haha bilirim o piskolojiyi. G*t yusuflamasından süper bilmemne diyor eleman.
iki arabanın arasında iyi yavaşladı yoksa çok pis olurdu walla
ama yine iyi..
01-05-2007, 17:15:37
#11
zedrh+
Misafir
biri kaza mı dedi??
[yt]zDjAMks2ryg[/yt]
01-05-2007, 17:17:00
#12
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
çılgın seni
01-05-2007, 17:19:18
#13
Labidu
Misafir
UndeaD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iki arabanın arasında iyi yavaşladı yoksa çok pis olurdu walla
ama yine iyi..
evet o iki araba arasında çarpmaması mucize
01-05-2007, 17:23:20
#14
leet
Üyeliği durduruldu
zedrh+ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biri kaza mı dedi??
[yt]zDjAMks2ryg[/yt]
Arabanın ağzına etti salak.
01-05-2007, 17:25:43
#15
zedrh+
Misafir
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arabanın ağzına etti salak.
videonun sonunda arabayı gösteriyo cidden araaba haşat olmuş vaziyette
gelmiş bide herife küfür ediyo emniyet şeridinde duruyo diye
01-05-2007, 17:30:41
#16
Varista
Akıl işi değil valla
01-05-2007, 18:24:26
#17
dursunbaba
Üyeliği durduruldu
Caddelerde değil pistlerde gazlayalım :d
01-05-2007, 18:30:25
#18
G60
dursunbaba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Caddelerde değil pistlerde gazlayalım :d
Bunlar pist nedir bilmez hocam. Viraja nasıl girilir, oversteer understeer torquesteer nedir bilmez. Anca düz yolda makas atarlar.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler