• 01-05-2007, 17:12:18
    #10
    G60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haha bilirim o piskolojiyi. G*t yusuflamasından süper bilmemne diyor eleman.


    iki arabanın arasında iyi yavaşladı yoksa çok pis olurdu walla ama yine iyi..
  • 01-05-2007, 17:15:37
    #11
    Misafir
    biri kaza mı dedi??

    [yt]zDjAMks2ryg[/yt]
  • 01-05-2007, 17:17:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    çılgın seni
  • 01-05-2007, 17:19:18
    #13
    Misafir
    UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    iki arabanın arasında iyi yavaşladı yoksa çok pis olurdu walla ama yine iyi..
    evet o iki araba arasında çarpmaması mucize
  • 01-05-2007, 17:23:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri kaza mı dedi??

    [yt]zDjAMks2ryg[/yt]
    Arabanın ağzına etti salak.
  • 01-05-2007, 17:25:43
    #15
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabanın ağzına etti salak.
    videonun sonunda arabayı gösteriyo cidden araaba haşat olmuş vaziyette

    gelmiş bide herife küfür ediyo emniyet şeridinde duruyo diye
  • 01-05-2007, 17:30:41
    #16
    Akıl işi değil valla
  • 01-05-2007, 18:24:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Caddelerde değil pistlerde gazlayalım :d
  • 01-05-2007, 18:30:25
    #18
    dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Caddelerde değil pistlerde gazlayalım :d
    Bunlar pist nedir bilmez hocam. Viraja nasıl girilir, oversteer understeer torquesteer nedir bilmez. Anca düz yolda makas atarlar.