dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Caddelerde değil pistlerde gazlayalım :d
Bunlar pist nedir bilmez hocam. Viraja nasıl girilir, oversteer understeer torquesteer nedir bilmez. Anca düz yolda makas atarlar.