• 18-11-2009, 13:45:40
    #1


    evet arkadaşlar arkadaşa destek olalımmı
  • 18-11-2009, 13:51:45
    #2
    Çok var böyleleri
  • 18-11-2009, 13:55:01
    #3
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok var böyleleri
    ben ilk defa gördüm
  • 18-11-2009, 13:59:26
    #4
    "Face Arkadaşı" tam olarak ne demek oluyor Boş işler..
  • 18-11-2009, 14:01:40
    #5
    ah face ah , nerede eski face
  • 18-11-2009, 14:25:09
    #6
    Ben o arkadaşın yerinde olsam. Çıtır bir kız resmi ve ismi koyarım kendime. bu mesajı yazarım. 1000lerce arkadaşım olur. Onun yanına bir de grup açarım. Sonra r10da 100bin hayran sayfalı yere reklam verilecektir diye başlık açarım

    Ha ben yapmıyorum o ayrı
  • 18-11-2009, 14:30:59
    #7
    jacktheblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben o arkadaşın yerinde olsam. Çıtır bir kız resmi ve ismi koyarım kendime. bu mesajı yazarım. 1000lerce arkadaşım olur. Onun yanına bir de grup açarım. Sonra r10da 100bin hayran sayfalı yere reklam verilecektir diye başlık açarım

    Ha ben yapmıyorum o ayrı
    güzel fikir bende yapayımm