jacktheblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o arkadaşın yerinde olsam. Çıtır bir kız resmi ve ismi koyarım kendime. bu mesajı yazarım. 1000lerce arkadaşım olur. Onun yanına bir de grup açarım. Sonra r10da 100bin hayran sayfalı yere reklam verilecektir diye başlık açarım

Ha ben yapmıyorum o ayrı
güzel fikir bende yapayımm