• 11-09-2009, 06:21:45
    #1




  • 11-09-2009, 07:15:49
    #2
    2.si fena ya koptum
  • 11-09-2009, 07:18:07
    #3
    Aynen ikincisi fenaymış
    Ama xFaulz sorun oluşturabilir senin için o resim.Kaldır en iyisi.
  • 11-09-2009, 07:48:48
    #4
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ikincisi fenaymış
    Ama xFaulz sorun oluşturabilir senin için o resim.Kaldır en iyisi.
    bencede a ları kapatsa daha iyi olur ama güzel hakikatten ya