MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen ikincisi fenaymış
Ama xFaulz sorun oluşturabilir senin için o resim.Kaldır en iyisi.
bencede a ları kapatsa daha iyi olur ama güzel hakikatten ya