Bende ondan bahsediyorum zaten farkındaysan. Kanıt yok birşey yok bir masal var ona inanıyorsunuz. Kanıtsız birşeyle övünmenize sadece gülüyorum
öyle bir mantık mı olur ya
o zaman Osmanlıyı Kuranlar nerde yoksa öyle birileri yok mu

bana ispat etsene olduklarını..
Bu şekilde kanıt istenemezki be kardeşim
zaten bunu söyleyen Gs taraftarı yalanlayan fener taraftarı..
Gelecek klüp yetkilileri diyecek böyle böyle o zaman fenerliler tarafından kabul edilmezse YUH derim