• 11-09-2009, 14:11:46
    #10
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=_jkeq9unHp8[/media]
    gençken işim var,yaşlanınca çişim var;nasıl bilirdiniz rahmetliyi camide görmedikki nasıl bilelim
  • 11-09-2009, 14:14:49
    #11
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına kanıtlasana bana şu 7-0'ı ? Bütün maçın videosunu getir koy al kanıt de yemin ediyorum Türkiye'yi çıplak koşarım
    1911deki maçın videosunu istiyorsun. YouOsmanlı da vardı ordan izle istersen.
  • 11-09-2009, 14:50:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    HALLORITR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1911deki maçın videosunu istiyorsun. YouOsmanlı da vardı ordan izle istersen.
    Bende ondan bahsediyorum zaten farkındaysan. Kanıt yok birşey yok bir masal var ona inanıyorsunuz. Kanıtsız birşeyle övünmenize sadece gülüyorum
  • 11-09-2009, 15:00:23
    #13
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ondan bahsediyorum zaten farkındaysan. Kanıt yok birşey yok bir masal var ona inanıyorsunuz. Kanıtsız birşeyle övünmenize sadece gülüyorum
    Öyle bir maç yok ki kanıtı olsun.
  • 11-09-2009, 15:02:23
    #14
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ondan bahsediyorum zaten farkındaysan. Kanıt yok birşey yok bir masal var ona inanıyorsunuz. Kanıtsız birşeyle övünmenize sadece gülüyorum
    öyle bir mantık mı olur ya

    o zaman Osmanlıyı Kuranlar nerde yoksa öyle birileri yok mu bana ispat etsene olduklarını..

    Bu şekilde kanıt istenemezki be kardeşim

    zaten bunu söyleyen Gs taraftarı yalanlayan fener taraftarı..

    Gelecek klüp yetkilileri diyecek böyle böyle o zaman fenerliler tarafından kabul edilmezse YUH derim
  • 11-09-2009, 15:06:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir mantık mı olur ya

    o zaman Osmanlıyı Kuranlar nerde yoksa öyle birileri yok mu bana ispat etsene olduklarını..

    Bu şekilde kanıt istenemezki be kardeşim

    zaten bunu söyleyen Gs taraftarı yalanlayan fener taraftarı..

    Gelecek klüp yetkilileri diyecek böyle böyle o zaman fenerliler tarafından kabul edilmezse YUH derim
    Tarih 11 eylül 1912 Fb gsyi 9-0 yendi 9 kişiyle.

    Bu mudur olay şimdi ? Benimde kanıtım yok seninde . Eşit durumdayız. Oo yendik helal bize diyormuyuz biz peki olmayan birşeye
  • 11-09-2009, 17:10:25
    #16
    arkadaşlar neden forumumuzda bilinç i kayıp olan arkadaşlarımız var ve bu konuda bana 2 tane -rep atılmış lütfen insanlıgınızı ön plana çıkartın insan değilseniz artık bir şey diyemeyecegim.
  • 11-09-2009, 17:31:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    7-0 mı?


    HAHAHAHAH ZUHAHHAAHA MUHAHAHAHAH PUHAHAHAHAHAHAHA

    ayyyy öldüm gülmekten yemin ederim.


    Bi kanıtlasana hacı şunu.



    SunGameHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7-0 ı unuttunuzmu ? bi 6-0 diye tuttudurdunuz 7 kişi ile 7-0 nedemek
  • 11-09-2009, 17:54:17
    #18

    Şimdi buna da inanmayacaksınız nasıl olsa. Kur'an da yazıyor olsa gene hani videosu nerde dersiniz siz.