Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle bir mantık mı olur ya

o zaman Osmanlıyı Kuranlar nerde yoksa öyle birileri yok mu bana ispat etsene olduklarını..

Bu şekilde kanıt istenemezki be kardeşim

zaten bunu söyleyen Gs taraftarı yalanlayan fener taraftarı..

Gelecek klüp yetkilileri diyecek böyle böyle o zaman fenerliler tarafından kabul edilmezse YUH derim
Tarih 11 eylül 1912 Fb gsyi 9-0 yendi 9 kişiyle.

Bu mudur olay şimdi ? Benimde kanıtım yok seninde . Eşit durumdayız. Oo yendik helal bize diyormuyuz biz peki olmayan birşeye