Dumandaki Sanat - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dumandaki Sanat
6
●
185
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Dumandaki Sanat
30-08-2009, 00:05:22
#1
hackxien
30-08-2009, 00:08:18
#2
c0skun
Sigara Kullanmayan Birisi Olarak Güzel Resimler.Photoshop Harikası
30-08-2009, 00:10:36
#3
mekatronik
Üyeliği durduruldu
Photoshop kullanmadanda tren dumanı yapılıyordu heralde
30-08-2009, 00:12:14
#4
hackxien
c0skun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigara Kullanmayan Birisi Olarak Güzel Resimler.Photoshop Harikası
Aynen bende kullanmıyorum ama dumanın herzaman bir çekiciliği vardır,mistik bir tarzı vardır bence.Burda da bunu çok güzel yansıtmışlar.
30-08-2009, 00:13:29
#5
Mf.Rub
duman'ın sadece görüntüsü güzel..
30-08-2009, 00:40:37
#6
helperman
Photoshop sen nelere kadirsin
Size Bir Bilmece: "Ben Paramı Yakarım Dumanına Bakarım"
Cevap Nedir ?
30-08-2009, 03:19:15
#7
sesar
canım sigara çekti.
içip geliyorum....
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler