• 30-08-2009, 00:05:22
    #1




























  • 30-08-2009, 00:08:18
    #2
    Sigara Kullanmayan Birisi Olarak Güzel Resimler.Photoshop Harikası
  • 30-08-2009, 00:10:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Photoshop kullanmadanda tren dumanı yapılıyordu heralde
  • 30-08-2009, 00:12:14
    #4
    c0skun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara Kullanmayan Birisi Olarak Güzel Resimler.Photoshop Harikası
    Aynen bende kullanmıyorum ama dumanın herzaman bir çekiciliği vardır,mistik bir tarzı vardır bence.Burda da bunu çok güzel yansıtmışlar.
  • 30-08-2009, 00:13:29
    #5
    duman'ın sadece görüntüsü güzel..
  • 30-08-2009, 00:40:37
    #6
    Photoshop sen nelere kadirsin

    Size Bir Bilmece: "Ben Paramı Yakarım Dumanına Bakarım"

    Cevap Nedir ?
  • 30-08-2009, 03:19:15
    #7
    canım sigara çekti.
    içip geliyorum....