c0skun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigara Kullanmayan Birisi Olarak Güzel Resimler.Photoshop Harikası
Aynen bende kullanmıyorum ama dumanın herzaman bir çekiciliği vardır,mistik bir tarzı vardır bence.Burda da bunu çok güzel yansıtmışlar.