• 14-08-2009, 11:46:58
    #1
  • 14-08-2009, 11:48:44
    #2
    Feci o hırsız görmüştür umarım bu yazıyı
  • 14-08-2009, 11:49:56
    #3
    Hırsız değil !!

    HIRZIZ .. :
  • 14-08-2009, 11:50:19
    #4
    haha
  • 14-08-2009, 16:07:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    O hırsız ordan geçerken, ne alınmıştır ama.
  • 14-08-2009, 16:08:11
    #6
    adamın ekmek teknesini çalmış.alçak hırzız
  • 14-08-2009, 16:27:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hırzız koptum
  • 14-08-2009, 16:33:27
    #8
    hahahay koptum valla
  • 14-08-2009, 16:37:40
    #9
    eninde sonunda lafo koymuş