• 14-08-2009, 21:24:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yazık adama yav
    hırsız gidip geri katar bence o lafı görünce makinayı :d
  • 16-08-2009, 07:34:20
    #11
    trajikomik
  • 16-08-2009, 08:42:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Uzun yol şöförlerinin arkaya yazdırdıkları yazılardan daha komik olmaya başladı bu dükkan camı yazıları Gerçekten güzeldi Yalnız hırsızın annesine hakaret etmek biraz ters olmuş oğlu şerefsizse annesinin suçu ne? Yinede kötü bir durum ağlanacak halimize gülüyoruz hakikaten
  • 16-08-2009, 12:14:39
    #13
    tam 10 dakika güldüm buna
  • 16-08-2009, 12:16:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ben hırzız olcam dayanamam geri veririm makinayı
  • 16-08-2009, 12:18:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hahahah hırsızın karizması bitik
  • 16-08-2009, 13:26:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    adam içinden geleni yazmış
  • 25-08-2009, 17:14:54
    #17
    arkadaşın dediği gibi kamyon yazılarını geçti
  • 25-08-2009, 17:18:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    walla süper yapmış