• 02-08-2009, 04:04:55
    #10
    OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav facebook a giricem ne kullanıcı adı soruyo ne başka birşey direk şifre sordu Garip değil mi yoksa hep olan bişey mi?
    Zaman Aşımına Ugradığı İçin Sadece Şifre Sormuş, Bendede Ara Sıra Oluyor.
  • 02-08-2009, 04:13:18
    #11
    Zaman aşımı olmuş şifreni tekrar girmeni istiyor.
    Yani burada komik olan sen oluyorsun
  • 02-08-2009, 04:44:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hadi ya ilk defa denk geldi bana