Facebook Şifre=) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook Şifre=)
11
●
316
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Facebook Şifre=)
1
2
02-08-2009, 04:04:55
#10
XlasisMatthew
OyuncuTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yav facebook a giricem ne kullanıcı adı soruyo ne başka birşey direk şifre sordu
Garip değil mi yoksa hep olan bişey mi?
Zaman Aşımına Ugradığı İçin Sadece Şifre Sormuş, Bendede Ara Sıra Oluyor.
02-08-2009, 04:13:18
#11
sesar
Zaman aşımı olmuş şifreni tekrar girmeni istiyor.
Yani burada komik olan sen oluyorsun
02-08-2009, 04:44:35
#12
OyuncuTR
Üyeliği durduruldu
hadi ya ilk defa denk geldi bana
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler