OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yav facebook a giricem ne kullanıcı adı soruyo ne başka birşey direk şifre sordu Garip değil mi yoksa hep olan bişey mi?
Zaman Aşımına Ugradığı İçin Sadece Şifre Sormuş, Bendede Ara Sıra Oluyor.