• 16-07-2009, 02:15:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dinleyin ben beyendim sizinde yorumlarınız bekliyorum
    http://www.aytr.net
    hadin bizim oglan dinlen gari
  • 16-07-2009, 02:18:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Linki düzeltebilirsen sana zahmet..
  • 16-07-2009, 02:20:31
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linki düzeltebilirsen sana zahmet..
    düzenledim kardeş
  • 16-07-2009, 02:38:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Uğraşmış index hazırlamışsın (rep vermezsek ayıp olur) Nacizane +rep..
  • 16-07-2009, 02:41:09
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uğraşmış index hazırlamışsın (rep vermezsek ayıp olur) Nacizane +rep..
    tşk ederim valla videoyu foruma ekleyemedigim icin urastım biraz
  • 16-07-2009, 02:45:19
    #6
    Berbat bir söyleyiş, hiç ciddiyet yok. Ama bağlamacı iyi çalıyor onun hakkını yememek lazım.
  • 16-07-2009, 03:38:38
    #7
    Yönetici onayı bekliyor
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat bir söyleyiş, hiç ciddiyet yok. Ama bağlamacı iyi çalıyor onun hakkını yememek lazım.
    prof degiller amotörler ve ege sivesi ile söylüyolar. bence cok güzel söylemişler.