artık sevmecen gari. :))) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
artık sevmecen gari. :)))
6
●
238
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
artık sevmecen gari. :)))
16-07-2009, 02:15:50
#1
PoSeiDoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dinleyin ben beyendim sizinde yorumlarınız bekliyorum
http://www.aytr.net
hadin bizim oglan dinlen gari
16-07-2009, 02:18:36
#2
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Linki düzeltebilirsen sana zahmet..
16-07-2009, 02:20:31
#3
PoSeiDoN
Yönetici onayı bekliyor
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Linki düzeltebilirsen sana zahmet..
düzenledim kardeş
16-07-2009, 02:38:46
#4
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Uğraşmış index hazırlamışsın
(rep vermezsek ayıp olur) Nacizane +rep..
16-07-2009, 02:41:09
#5
PoSeiDoN
Yönetici onayı bekliyor
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uğraşmış index hazırlamışsın
(rep vermezsek ayıp olur) Nacizane +rep..
tşk ederim valla videoyu foruma ekleyemedigim icin urastım biraz
16-07-2009, 02:45:19
#6
limontasarim
Berbat bir söyleyiş, hiç ciddiyet yok. Ama bağlamacı iyi çalıyor onun hakkını yememek lazım.
16-07-2009, 03:38:38
#7
PoSeiDoN
Yönetici onayı bekliyor
duygugemisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Berbat bir söyleyiş, hiç ciddiyet yok. Ama bağlamacı iyi çalıyor onun hakkını yememek lazım.
prof degiller amotörler ve ege sivesi ile söylüyolar. bence cok güzel söylemişler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler