Konu
artık sevmecen gari. :)))
16-07-2009, 03:38:38
#7
PoSeiDoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
duygugemisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Berbat bir söyleyiş, hiç ciddiyet yok. Ama bağlamacı iyi çalıyor onun hakkını yememek lazım.
prof degiller amotörler ve ege sivesi ile söylüyolar. bence cok güzel söylemişler.