duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berbat bir söyleyiş, hiç ciddiyet yok. Ama bağlamacı iyi çalıyor onun hakkını yememek lazım.
prof degiller amotörler ve ege sivesi ile söylüyolar. bence cok güzel söylemişler.