İşin içinden çıkamıyorum
11
●362
- 15-02-2024, 17:18:16Sorum var kategorisine konu açıyorum konu açılacak yer geyik kategorisi dediler haklılar ve oraya açmaya başladım yine laf yiyorum. Ben foruma bilgi edinmek için giriyorum bunu okumak istemiyorum dediler bilgi içerikli konu açtım dünyanın şekli geoittir dedim yine laf yiyorum oldu olacak idam tahtasına çıkarın bu devirde size dünyanın geoit olduğuna mi inandiracam yani zaten inanmıyorsanız sizde sorun var allah Allah konuşturuyorlar beni
- 15-02-2024, 17:21:09Vala hocam bir türlü memnun edemedim 😂podos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 17:29:13Her şeye laf eden, memnuniyetsiz insanların her gün aynaya baktıklarında gördükleri;
https://youtu.be/GD_rb6ATsJE?si=fEvmgVKI6kOq0TFL
Bazıları sanki forum sadece onlar için yaratılmış, onları memnun etmeyen konu açılınca yasakmış gibi tepki gösteriyorlar. Her şeye lafı olanlara uyuz oluyorum. Burada sonuçta bu tür konular için de kategoriler var değil mi. Kimseye rahatsızlık vermedikçe sanen kardeşim. "Off burası ticaret forumu, bu konu ne böyle, poff şöyle böyle..." Allah Allah. Admine haber verelim de Maxigeyik-Sorum var- off topic falan kategorilerini kaldıralım. Beyimiz öyle emrediyor, çok rahatsızmış bu konudan dolayı.
Çok şikayetçi, hayat kalitesini düşüren insanlar hocam, takmayın kafanıza.
Bir de aman onun fikrinin karşıt görüşü bir şey paylaşmayıverin linç eder, şikayet eder, her şeyi yapar. Bu kadar sıkı sıkıya kutsalınız gibi bağlanmayın her şeye ya hu. - 15-02-2024, 17:29:56Yaw hocam aslı şöyle forumda sürekli ticaret dönüyor olması gereken o insanlar sıkılıyor yoruluyor bende sohbet muhabbet kafa dağıtmak amaçlı konular açıyorum geyik kategorisi de bunun için var zaten yaniwburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 17:30:26Burası webmaster forumu güzel kardeşim, millet 3 kuruş ekmek parasını nasıl kazanırım diye kılı kırk yararken dünyanın 4 köşe olması, daire olması, veya prizma olması kime ne, ve senin bunu millete anlatmaya çalışman daha da enterasan. Ekmeğine bak boşver nasıl olursa olsun dünyanın şekli.
- 15-02-2024, 17:31:08Teşekkürler hocam 🙏🙏Çok kafama takıyordum hocam bu konuyu acaba cidden yanlış mı yapıyorum diyeDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
