Her şeye laf eden, memnuniyetsiz insanların her gün aynaya baktıklarında gördükleri;


https://youtu.be/GD_rb6ATsJE?si=fEvmgVKI6kOq0TFL


Bazıları sanki forum sadece onlar için yaratılmış, onları memnun etmeyen konu açılınca yasakmış gibi tepki gösteriyorlar. Her şeye lafı olanlara uyuz oluyorum. Burada sonuçta bu tür konular için de kategoriler var değil mi. Kimseye rahatsızlık vermedikçe sanen kardeşim. "Off burası ticaret forumu, bu konu ne böyle, poff şöyle böyle..." Allah Allah. Admine haber verelim de Maxigeyik-Sorum var- off topic falan kategorilerini kaldıralım. Beyimiz öyle emrediyor, çok rahatsızmış bu konudan dolayı.

Çok şikayetçi, hayat kalitesini düşüren insanlar hocam, takmayın kafanıza.

Bir de aman onun fikrinin karşıt görüşü bir şey paylaşmayıverin linç eder, şikayet eder, her şeyi yapar. Bu kadar sıkı sıkıya kutsalınız gibi bağlanmayın her şeye ya hu.