Sorum var kategorisine konu açıyorum konu açılacak yer geyik kategorisi dediler haklılar ve oraya açmaya başladım yine laf yiyorum. Ben foruma bilgi edinmek için giriyorum bunu okumak istemiyorum dediler bilgi içerikli konu açtım dünyanın şekli geoittir dedim yine laf yiyorum oldu olacak idam tahtasına çıkarın bu devirde size dünyanın geoit olduğuna mi inandiracam yani zaten inanmıyorsanız sizde sorun var allah Allah konuşturuyorlar beni