• 20-02-2007, 17:04:58
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar geçenlerde maile gelmişti tam foruma konu açıyordum ki elektrikler kesilmişti benimde aklıma geldi dedim bi açayım

    [yt]S54apxVdO0w[/yt]
  • 20-02-2007, 17:19:54
    #2
    Misafir
    lütfen go homunuz beyefendi
    sizin şovromunuz bozuk bikere prezentebil olun la bi
    la oha falan oldum

    koptum ya
  • 20-02-2007, 17:26:55
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    trip yapma len
    yes,it is polenik yapma len
  • 20-02-2007, 17:28:50
    #4
    Misafir
    Tabi bu işin geyik kısmı

    Video hakkında biraz araştırma yaptım

    TRT nin hazırladığı bir video imiş.Yani amatör bir çalışma değil.

    Günümüzde Dilimizi nasıl kullandığımızın ve ne hale soktuğumuzun iyi bir örneği.
  • 20-02-2007, 17:31:43
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi bu işin geyik kısmı
    Video hakkında biraz araştırma yaptım
    TRT nin hazırladığı bir video imiş.Yani amatör bir çalışma değil.
    Günümüzde Dilimizi nasıl kullandığımızın ve ne hale soktuğumuzun iyi bir örneği.
    aaaa gerçektenmi ya bende hani trt de yayınlanan bişiyi alıp dublaj yapıp youtube a vermişler sanmıştım demek gerçekten trtde gösterildi bu ilginç valla
  • 20-02-2007, 17:43:31
    #6
    dj lerin vj lerin qklavyecilerin
  • 20-02-2007, 18:03:27
    #7
    Misafir
    Evet trt tarafından hazırlanmış bir videodur...
  • 20-02-2007, 18:11:50
    #8
    Çok güzel paylaşım eline sağlık çok beğendim
  • 20-02-2007, 18:29:57
    #9
    Alıntı
    ama o da ne internetzadelerden dabulu ci ar mehmetx bey karşı pencerede bir anda online olmuştu
    Alıntı
    -messengerde bi hatun düşürdüm süperdi
    -messenger sana x large gelir koçum sen e maillere takıl
    ahuahauha