Konu
Vurun Türkçeye :=)
20-02-2007, 17:04:58
#1
aLp3r
Misafir
Arkadaşlar geçenlerde maile gelmişti tam foruma konu açıyordum ki elektrikler kesilmişti benimde aklıma geldi dedim bi açayım
[yt]S54apxVdO0w[/yt]