• 19-02-2007, 13:22:54
    #1
    akşam kötü şeyler olmuş

  • 19-02-2007, 13:24:40
    #2
    euahuehe kedidir
  • 19-02-2007, 13:26:26
    #3
    Beni yıka yazmışlar çincede
  • 19-02-2007, 13:27:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    euahuehe kedidir
    o ne kediymis oyle
  • 19-02-2007, 13:38:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    köpektir köpek
  • 19-02-2007, 13:49:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    o arabayla o kizi nasil kaptigini anlamis degilim yalniz
  • 19-02-2007, 13:53:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    volvonun neresi guzel allah askina
  • 19-02-2007, 14:07:38
    #8
    muhabbete bak konu araba değil arabanın üstündeki kedimi köpekmi
  • 19-02-2007, 14:10:43
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhabbete bak konu araba değil arabanın üstündeki kedimi köpekmi
    ikisi de kabulümdür